Кому це потрібно? - Форум
Форма входу
Наше опитування
Хабарництво в освіті ...
Всього відповідей: 1286
Друзі сайту
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика
Міні-чат
200
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 580

Субота, 03.12.2016, 21:43

     Незареєстровані гості можуть тільки переглядати повідомлення форуму.
     Щоб мати змогу приймати участь в обговоренні теми, потрібно зареєструватися.
     Для тих, хто робить це вперше, натисніть Потрібна допомога.
Останні повідомлення:
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика


[Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 41234»
Форум » Архів » Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес у школі » Кому це потрібно?
Кому це потрібно?
konsergДата: Середа, 07.05.2008, 15:58 | Повідомлення # 1
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Школа отримала потужний засіб для навчання учнів. А чи справді використовують вчителі комп"ютер? Якщо щиро, то ні.
Мабуть, тут відразу кілька причин. Це і небажання частини вчителів навчитися самому працювати на ПК (перш, ніж вчити дітей з допомогою ПК потрібно хоч трішки самому володіти ним). Це і обмежений доступ до комп"ютерних класів (звісно, завкабінетом не хотів би перетворити свій кабінет в прохідний двір, коли хто захоче буде там щось робити. Особливо, враховуючи рівень умінь /дивись текст зверху/ колег). Можна ще пригадати проблему відсутності цікавих і доступних комп"ютерних програм та багато іншого. Але основна причина, на мою думку, криється в загальній незацікавленості усіх.
"Ну і що з того, що не використовую комп"ютерну техніку?" - скаже Вам будь-який пересічний учитель. "А нічого!" -- відповім йому я. Ви самі втрачаєте свій шанс краще навчити чомусь дитину.
 
ПроблемаДата: П'ятниця, 16.05.2008, 08:40 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (konserg)
"Ну і що з того, що не використовую комп"ютерну техніку?" - скаже Вам будь-який пересічний учитель. "А нічого!" -- відповім йому я. Ви самі втрачаєте свій шанс краще навчити чомусь дитину.

Справа навіть не в тому, що вчитель втрачає свій шанс, він не навчить дитину орієнтуватися в освітньому просторі і здобувати знання самостійно, що є першою і головною вимогою сьогодення.
 
SergДата: П'ятниця, 16.05.2008, 10:58 | Повідомлення # 3
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Цілком з вами згоден. Більше того, вчитель, який на сьогодні не володіє комп"ютером -- це вчорашній день. Не можна навчати чомусь когось, не навчаючись самому (це про тих, хто каже, що не уміє працювати на ПК).
 
oleg_biosДата: Неділя, 25.05.2008, 20:24 | Повідомлення # 4
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Добридень шановне панство!

Кину і своїх п’ять копійок…

Я не чиновник, не адміністратор і навіть не вчитель інформатики, звичайний вчитель трудового навчання (трудовик)

Закінчив звичайну сільську школу і ПК побачив лише на останніх курсах інститутуту, в кінці 80-х. Це був знаменитий на той час ДВК-2М. Опанував та написав роботу: «Автоматизація контролю знань на уроках фізики та заняттях з опору матеріалів». Дякуючи нашому деканові, навіть апробував напрацювання на екзамені з фізики.

На жаль це була ідилія. Шкільна реальність була набагато сірішою. Відсутність ПК та математизована інформатика надовго відвернули інтерес до ПК. Близько 12 років навіть не виникало бажання.

Але йшли роки, підростав син і постало питання придбання ПК. В 2002 році я був змушений знову повернутися до старого незнайомого ПК. Закінчив курси, відкрив для себе багато нового (пройшло більше 10 років), змінились погляди та відкрились нові можливості на використання ІКТ в навчанні.
Змінилось технічне забезпечення школи: два класи сучасних ПК, ноутбук, цифровий проектор і нарешті Інтернет.

У сторонньої людини виникло б запитання: «А що вчителеві тепер заважає!?»

А й с правді, чому вчителі не використовують ІКТ?

1. Неосвіченість в сучасних можливостях використання ІКТ.

Навчання роботи з ПК зводиться або до заміни людини машиною або до простих навиків секретарки. Кожен предмет має свою специфіку і на щастя вирішення багатьох (не всіх) проблем можливе з допомогою ПК.

І головним в процесі використанні ІКТ є людина (вчитель)
Детальніше на http://www.pld.org.ua/index.php?go=Pages&in=view&id=730

2. Відсутність техніки. А точніше, в чиїх руках вона знаходиться !?

Візьмемо середньостатистичну школу:

• 85% - кабінет інформатики;
• 5% - офіс директора;
• 5% - заступники директора;
• 5% - бухгалтерія.

Потрібно правдиво і чітко сказати, що комп’ютеризація поширюється лише на привілієговані верстви працівників освіти та «продвинуті» НЕТ школи. На вчительський загал вона також поширюється, але як у тій казці: «По бороді текло, а в рот не попало».

3.Все, чого я добився - зроблено на домашньому старенькому ПК та особисто проплаченому Інтернеті. Пк по плану нададуть через два роки.

Для прикладу.

Запитання
Одаричу Сергію Олеговичу – Черкаському міському голові на щорічному звіті перед громадою міста Черкаси за 2007 рік, 09.02.2007р.

Є бажання створити, поки що єдиний на Україні, « Пришкільний інформаційно-методичний центр розвитку, творчості та дозвілля “BIOS”». Ідею презентував в обласному та міському управліннях освіти ще рік назад. На жаль це не дало результату.

Невже ми здатні створювати лише пам’ятники варенику та самогону?

Відповідь мера:

"Ваше запитання до міського голови на щорічному звіті перед громадою міста Черкаси за 2007 рік щодо створення пришкільного інформаційно-методичного центру розвитку, творчості та дозвілля «ВІОS» розглянуто.
Повідомляємо, що Ваш досвід заслуговує на увагу і буде запропонований до впровадження вчителями технічної праці та інформатики шкіл міста. Посилання на Ваш сайт розміщено на ресурсові управління освіти.
У 2008 році бюджетом галузі освіта коштів на реконструкцію приміщення та на придбання комп'ютерної техніки і технічних засобів не передбачено.
Рекомендуємо при складанні школою бюджетного запиту на 2009 рік внести свої пропозиції до її кошторису"

Проблем в дійсності ще більше… .

PS.

На мою думку потрібно створювати предметні інформаційно-методичні центри, навчати вчителів, залучати їх до роботи в центрі.
Вчитель повинен мати ПК на робочому місці та в домашньому використанні.

І на все це потрібні грн.

А так як грн відсутні, то вивчайте 12 років ПК на уроках інформатики і не морочте вчителям-предметникам голову.

З повагою, oleg_bios!


Знання без меж

Повідомлення відредагував oleg_bios - Неділя, 25.05.2008, 20:45
 
SergДата: Понеділок, 26.05.2008, 12:00 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (oleg_bios)
Рекомендуємо при складанні школою бюджетного запиту на 2009 рік внести свої пропозиції до її кошторису"

Як це все до болю знайоме!

Quote (oleg_bios)
п’ютеризація поширюється лише на привілієговані верстви працівників освіти

Ви пропонуєте, щоб у кожному класі стояв хоча б 1 комп"ютер? А як його захистити від викрадання? А ремонт від кривих рук учнів та й вчителів? Мені здається, що достатньо комп"ютерного класу, але доступ до нього залежить насамперед від особистих стосунків з вчителем інформатики (хоча це неправильно).
Особисто я просто запрошую вчителів, щоб вони проводили уроки з використанням ПК, а вони дружно не бажають цього. А й справді, навіщо їм лишня морока? Це ж потрібно буде готовитися до такогор уроку, вивчати, хоча б на елементарному рівні ПК, ...
 
oleg_biosДата: Понеділок, 26.05.2008, 20:39 | Повідомлення # 6
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (Serg)
Ви пропонуєте, щоб у кожному класі стояв хоча б 1 комп"ютер?

А чому б і ні?
Якщо вчитель володіє ПК, має електронну спеціалізовану бібліотеку та знає як її використати...
ПК не обов’язково останньої моделі, за гривень 700 влаштує + 300 грн монітор (черкаські ціни).

ІКТ не обмежуються лише ПК.
Власне для моїх уроків потрібен і Інтернет, і фотоапарат, і принтер. А ще б не помішав зовнішній накопичувач, зручна річ. А можливо й CNC верстачок.

Між іншим, Естонія в позапрошлому році закупила для шкільних майстерень 10 таких верстатів.

Quote (Serg)
А як його захистити від викрадання?

На всіх вікнах та дверях стоять грати та й охоронець спить під дверима.

My WebPage (скористуйтесь підписами під малюнком)

Quote (Serg)
запрошую вчителів, щоб вони проводили уроки з використанням ПК, а вони дружно не бажають цього

Уроки, курси та інше проводяться в кабінеті інформатики з 08-00 до 20-00. Іноді бувають "вікна". Підлаштовуватись під "іноді" приходиться лише для показухи (відкриті заходи), тому все це надоїло.

Придбав принтер і перейшов до паперової бібліотеки. Зручно, надійно і не залежиш від запрошень


Знання без меж

Повідомлення відредагував oleg_bios - Понеділок, 26.05.2008, 21:02
 
konsergДата: Середа, 28.05.2008, 12:37 | Повідомлення # 7
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Цікавий верстачок.

Quote (oleg_bios)
перейшов до паперової бібліотеки

Цікава думка. А ще для економії електроенергії можна перейти на свічки, а для економії природного газу -- топити грубки соломою smile
 
oleg_biosДата: Середа, 28.05.2008, 18:34 | Повідомлення # 8
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
biggrin
Вже перейшли!

Інструменти останній раз закупляли в 1991 році.
Верстатам по 50 років.

...Уявляю кабінет інформатики з 50-річними ПК. surprised

Quote (konserg)
Цікавий верстачок.

А це майстерня, де знаходиться "Цікавий верстачок".



Знання без меж

Повідомлення відредагував oleg_bios - Середа, 28.05.2008, 18:39
 
IskrinaДата: Середа, 28.05.2008, 20:13 | Повідомлення # 9
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 0
Статус: Offline
Вчителі, що будуть використовувати ІКТ вже випускаються педуніверситетами. Ще років 5 і їх буде в школі третина, через 10 років - майже всі. До того часу зміцниться матеріальна база школи. Ось тільки хочеться щоб все це було тепер.

http://iskrina.ucoz.ua
 
SergДата: Середа, 28.05.2008, 22:31 | Повідомлення # 10
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (oleg_bios)
Інструменти останній раз закупляли в 1991 році.

І це ви називаєте старим? У мене сама молода таблиця з образотворчого мистецтва 1963 року народження. Ось що я називаю довгожителем!

Quote (Iskrina)
До того часу зміцниться матеріальна база школи.

Оптимісти косять наші ряди! biggrin
Приблизно так думав мій батько, також учитель трудового навчання. А до цього -- його батько (мій дід), що також був (здогадайтесь самі ким).

Додано (28.05.2008, 22:31)
---------------------------------------------
До речі, фото ще більшого розміру не знайдеться?
Я до того, що не у всіх такий швидкий інтернет, як у вас sad

 
galanetДата: Четвер, 29.05.2008, 08:08 | Повідомлення # 11
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 23
Репутація: 0
Статус: Offline
Quote (Iskrina)
До того часу зміцниться матеріальна база школи.

Гадаю, що це твердження має суттєві підстави. Як вірно сказав Iskrina, вчителі-предметники з базовими знаннями ІКТ вже випускаються. Вони прийдуть в школу і будуть намагатися використати наявну матеріальну базу. Якщо вона їх не буде влаштовувати (а цього слід чекати, адже техніка застаріває), вони будуть стимулювати начальство до покупки нового і в більшій кількості. Ця проблема вже стане насущною, необхідною для вирішення, більшість фахівців будуть перейматись нею і це добре (до цих пір лише вчителі інформатики щось намагались зробити). Об"єднавши зусилля - ми досягнемо успіху!!! smile
 
konsergДата: Четвер, 29.05.2008, 10:23 | Повідомлення # 12
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Для galanet

Як приємно, що ряди оптимістів зростають не по днях, а по часах.

Quote (galanet)
вчителі-предметники з базовими знаннями ІКТ вже випускаються

Бачив я цих випускників і їх уміння. Каюсь, бачив не так уже і багато, щоб робити песимістичні висновки. wacko
До речі, щось не біжать вони масово в школу.

27.06.2008 року випадково зустрів вчителя, з яким працював 1 рік (відразу після закінчення ВУЗу). Щаслива людина -- кинув школу років 10 назад. Зараз лише одна його машина коштує більше, ніж я отримав зарплати за 25 років роботи в школі, а має він ще 2 квартири в Черкасах і в Москві

 
konsergДата: Четвер, 29.05.2008, 11:01 | Повідомлення # 13
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Так от, він став чотирнадцятим! (14) у списку моїх друзів-колег, які нізащо не вернулися б школу. Про що це говорить? Ні, він е був випадковою людиною в школі, він працював не покладаючи рук. То чому ж він так щасливо усміхався на моє питання, чи хотів би повернутися в школу?
 
galanetДата: Четвер, 29.05.2008, 12:29 | Повідомлення # 14
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 23
Репутація: 0
Статус: Offline
Згодна, в школі працювати важко... wacko
 
oleg_biosДата: Четвер, 29.05.2008, 12:34 | Повідомлення # 15
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Quote (konserg)
Щаслива людина -- кинув школу років 10 назад.

Масово покидають школу чоловіки. Це факт.

В 3-х школах технічній праці навчають жінки. Вчителі праці читають фіз. вих., малювання, допризивну підготовку. Скорочені години, а програма...

Про сільські школи не скажу, але думаю що там ситуація не краща.


Знання без меж

Повідомлення відредагував oleg_bios - Четвер, 29.05.2008, 18:17
 
Форум » Архів » Впровадження ІКТ в навчально-виховний процес у школі » Кому це потрібно?
Сторінка 1 з 41234»
Пошук:


Copyright KonSerg© 2016