Двійка – це оцінка чи діагноз? - Форум
Форма входу
Наше опитування
Хабарництво в освіті ...
Всього відповідей: 1286
Друзі сайту
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика
Міні-чат
200
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 580

Вівторок, 06.12.2016, 08:03

     Незареєстровані гості можуть тільки переглядати повідомлення форуму.
     Щоб мати змогу приймати участь в обговоренні теми, потрібно зареєструватися.
     Для тих, хто робить це вперше, натисніть Потрібна допомога.
Останні повідомлення:
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика


[Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Архів » Оцінювання учнів » Двійка – це оцінка чи діагноз?
Двійка – це оцінка чи діагноз?
SergДата: П'ятниця, 30.05.2008, 09:33 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Офіційна версія: двійка (одиниця, трійка) – це оцінка , яка свідчить про рівень знань учня.

Насправді: двійка – це оцінка, яка свідчить про відсутність знань в учня.

Так кого ми обманюємо? Себе? Учня? Батьків? Суспільство? Мені здається, що тих, хто хоче, щоб його обманули.

Хто з нас не отримував погану оцінку? Одиниці. І це звичайне явище (я не сказав, що нормальне), якщо погана оцінка "проскакує" рідко. А якщо постійно, якщо це норма? Я вже чую гнівні вигуки про те, що двійку вчитель ставить, насамперед, собі. Дійсно, це так. Чи ні? Як легко звалити все на когось іншого! А де ж сама дитина? Де вона в цій системі координат? Чомусь саме її бажання (точніше, небажання) не береться до уваги. Ти зобов’язаний навчити (і бажано добре) будь-яку дитину, незалежно від її бажання! Покажіть мені хоч одного вчителя, який би не хотів, щоб саме його навчальний предмет вивчали найкраще (я також належу до цих 100%).
Так все ж таки, двійка – це оцінка? Діагноз? Суспільна угода?

Додано (30.05.2008, 09:33)
---------------------------------------------
В цьому році випускники закінчують школу. Серед них є учень, який має бажання навчатися, але в сім’ї не має коштів на навчання. Отже він іде в технікум. І є (та ще й не один!) такі учні, які (щось дає мені підстави так думати smile таблички множення до десяти не знають. Вони будуть (принаймні, батьки зроблять усе для цього) навчатися в ВУЗі. Ось така вона справедливість. Мені здається, що було б справедливо, щоб до ВУЗів зачисляли по середньому балу учня за всі роки навчання в школі, починаючи з 5 класу. Тому, що саме оцінки свідчать (читай все спочатку).

А що думаєте про це Ви?

 
konsergДата: Субота, 31.05.2008, 16:41 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Пропоную класифікацію:

1 бал -- учень твердо знає лише своє ім'я. На якому уроці він знаходиться не здогадується.

2 бали -- учень знає не лише своє ім'я, а й як звуть вчителя, але що за предмет він викладає не пам'ятає. Оцінка виставляється лише за сам факт присутності на уроці.

3 бали -- учень з усіх сил намагається відтворити на обличчі процес мислення. Інколи це йому вдається. Свою відповідь починає з повторення запитання, але далі процес зупиняється.

 
InnaДата: Четвер, 05.06.2008, 10:16 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Протягом всього життя поведінка, успіхи та поразки кожної людини оцінюються: спочатку в школі оцінками, потім на роботі відношенням до тебе колег та друзів - і не завжди ця оцінка є об’єктивною. Ми не завжди повністю розуміємо ту відповідальність, яку ми беремо на себе, ставлячи учневі негативну оцінку, як "клеймо". Але ж якось потрібно оцінювати знання учнів! На мою думку, дитину потрібно хвалити за те, що вона зробила, заохочувати до подальшої співпраці та якщо дитина зробила помилку вказати на неї, не акцентуючи на цьому уваги.
 
SergДата: Четвер, 05.06.2008, 13:03 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Оцінка повинна слугувати стимулом для дитини, а заодно і мірилом власних знань, умінь і навичок.
Загальновідома для вчителів істина, що одному учневі, для того щоб він звернув увагу на прогалину в знаннях можна просто сказати, а от іншого підштовхне лише поганий бал (хоча найчастіше це не допомагає також).
 
IskrinaДата: Вівторок, 01.07.2008, 20:36 | Повідомлення # 5
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 0
Статус: Offline
Людина все своє життя постійно оцінюється. Інша справа, за якими критеріями це робиться і ким.

http://iskrina.ucoz.ua
 
SergДата: Вівторок, 01.07.2008, 22:38 | Повідомлення # 6
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
"А судьи кто?
За древностию лет
К свободной жизни ..." -- продовження Ви пам"ятаєте.

А оцінення, звичайно, потрібне. Тільки добре оцінення і обов"язково справедливе і чесне. Чи справді так відбувається? Обізвіться, хто вірить в казки!
І втомлений учитель, який уже не знає з якої сторни підійти до учня, щоб він хоч щось вивчив уже боїться поставити йому 2 бали. Чому? Та тому, що тільки учителю буде від цього гірше, і аж ніяк не дитині, що не бажає вчитися. І хто сказав, що вчителя не оцінюють за його показниками? А головний із них який? Правильно -- успішність учнів, більша половина з яких не хоче вчитися. І якщо хтось обманюється і думає що це не так, то нехай піде на прийом до молодого лікаря (якщо не боїться), віддасть дитину в дитсадок молоденькій виховательці, спробує віддати в ремонт свою машину молодому ... і т.д.

Не все так страшно. Але дуже гірко.

Додано (01.07.2008, 22:38)
---------------------------------------------
Щось я дуже перемудрив. Але той, хто хоче -- зрозуміє.

 
12345Дата: Четвер, 25.09.2008, 15:36 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
мені часто ставлять двійки
 
limonkaДата: Вівторок, 07.07.2009, 13:06 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Я вважаю,що розмови про те, що 3 бали ставлять лише за відображений на обличчі процес мислення, ведуть до ще гіршого відношення до вчительської праці.Мені здається, що в жодному разі ми не маємо права потакати тим, хто не вчить лише тому, що не хоче. Звичайно,є моменти, коли треба допомогти дитині( чи ,може, батькам), коли вчитель відчуває,що треба закрити очі на щось ,але не потрібно робити це занадто часто. Цим ми поставимо під нещадний удар критики не тільки себе, але й колег.І нікому ви не доведете, що це не через безсилість, а чере якусь вашу шляхетність
 
konsergДата: Четвер, 09.07.2009, 22:25 | Повідомлення # 9
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (limonka)
Я вважаю,що розмови про те, що 3 бали ставлять лише за відображений на обличчі процес мислення, ведуть до ще гіршого відношення до вчительської праці.

На мою думку, відношення до нашої праці зміниться лише тоді, коли в державі потрібні будуть розумні люди.

 
хотинаДата: Четвер, 19.11.2009, 16:32 | Повідомлення # 10
Сержант
Група: VIP група
Повідомлень: 38
Репутація: 0
Статус: Offline
А навіщо державі розумні люди? Цього ніколи не буде. Ви ж погляньте на шкільні програми і підручники - це ж геноцид!.
 
konsergДата: Четвер, 19.11.2009, 16:50 | Повідомлення # 11
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Шкільны програми мені знайомі - я за ними працюю.
Quote (хотина)
це ж геноцид

Не геноцид, а звичайне нерозуміння. В нас усі вміють і лікувати і навчати. От тому так і погано.
 
хотинаДата: Четвер, 19.11.2009, 20:36 | Повідомлення # 12
Сержант
Група: VIP група
Повідомлень: 38
Репутація: 0
Статус: Offline
Глибоко поважаю Вашу думку, але залишаюся при своїй, і багато моїх колег також. В школі працюю вже 22 роки, але такої як зараз
нерозберихи ще не було. Не можна експерементувати на дітях. Та і вчителі вже засмикані новшествами.
 
konsergДата: Четвер, 19.11.2009, 22:09 | Повідомлення # 13
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (хотина)
Та і вчителі вже засмикані новшествами.

Продовжуючи Вашу думку, розкажу трішки про себе. Нещодавно, саме перед карантином, я сильно здивував своїх колег. В мене якраз було "вікно" і я нічого не робив. Це було вперше за останні років 4-5. Дійсно, чомусь вважають, що вчитель працює лише тоді, коли він на уроці. Якби ж то було так! Значно більша частина часу витрачається якраз на різні конкурси, доповіді, моніторинги, ....
Я іноді буваю на межі зриву. Всі, кому не лінь вимагають і вимагають, та ще й дивуються, якщо не встиг, чи не отримав 1 місце на обласній олімпіаді. Кожен гадає, що скільки тієї роботи. Але ж їх багато! А життя проходить...
 
хотинаДата: П'ятниця, 20.11.2009, 00:15 | Повідомлення # 14
Сержант
Група: VIP група
Повідомлень: 38
Репутація: 0
Статус: Offline
Цілком і повністю згодна. Працюю заступником по виховній - відповідаю за всі кутки в школі. Немає промитої години.Зараз на межі нервового зриву, бо у січні атестація школи, а нашому директору 64роки. Можете собі уявити,який прес тисне?Добре, що я натрапила на ваш сайт - хоч якась розрядка.Знаєте, а ми з Вами в чомусь схожі стосовно конкурсів, доповідей, моніторингив.Але я вже навчилась інколи казати "НІ".
 
oleg_biosДата: П'ятниця, 20.11.2009, 01:40 | Повідомлення # 15
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
І чим більше робиш, тим більше навантажують.

Подяки - нуль.

Вся система працює на показуху і зламати її важко (читати неможливо). shock


Знання без меж
 
Форум » Архів » Оцінювання учнів » Двійка – це оцінка чи діагноз?
Сторінка 1 з 212»
Пошук:


Copyright KonSerg© 2016