З досвіду роботи вчителя трудового навчання - Форум
Форма входу
Наше опитування
Хабарництво в освіті ...
Всього відповідей: 1286
Друзі сайту
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика
Міні-чат
200
Наше опитування
Чи вважаєте Ви себе щасливою людиною?
Всього відповідей: 580

Неділя, 04.12.2016, 16:20

     Незареєстровані гості можуть тільки переглядати повідомлення форуму.
     Щоб мати змогу приймати участь в обговоренні теми, потрібно зареєструватися.
     Для тих, хто робить це вперше, натисніть Потрібна допомога.
Останні повідомлення:
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика
форум:: Голос Учня тема:: Інформатика


[Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Архів » Трудове навчання » З досвіду роботи вчителя трудового навчання
З досвіду роботи вчителя трудового навчання
IskrinaДата: Неділя, 13.04.2008, 16:35 | Повідомлення # 1
Лейтенант
Група: Пользователи
Повідомлень: 45
Репутація: 0
Статус: Offline
У вчителів трудового навчання є багато цікавого досвіду використання на уроках пристосувань, методики викладання окремих тем, тощо. Поділимося цим досвідом, обговоримо проблеми, які виникають сьогодні?

http://iskrina.ucoz.ua
 
SergДата: Неділя, 13.04.2008, 17:43 | Повідомлення # 2
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Скоро розміщу на цьому сайті кілька матеріалів.
 
oleg_biosДата: Неділя, 25.05.2008, 19:19 | Повідомлення # 3
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Заходьте і користуйтесь!


Все безкоштовно для вчителів трудового навчання та любителів майструвати!

http://terpug.at.ua - каталоги (організаційний)
http://oleg-bios.mylivepage.ru - файлова частина.
http://aura.at.ua - тестовий сайт для вчителів початкових класів.

У Вас чудовий сайт. Приємно мати таких сусідів.

Відповідно розміщений на

http://terpug.at.ua/dir/266 (каталог сайтів)


Знання без меж
 
SergДата: Понеділок, 26.05.2008, 09:44 | Повідомлення # 4
Лейтенант
Група: Модераторы
Повідомлень: 66
Репутація: 1
Статус: Offline
Спасибі велике. Розміщую з Вашого дозволу іпосилання на Ваш сайт
 
oleg_biosДата: Вівторок, 17.06.2008, 18:18 | Повідомлення # 5
Сержант
Група: Пользователи
Повідомлень: 24
Репутація: 1
Статус: Offline
Велика подяка за каталог файлів!

Знання без меж
 
konsergДата: Вівторок, 17.06.2008, 21:08 | Повідомлення # 6
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
shy
 
zetta261Дата: Субота, 04.10.2008, 00:09 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Є розробка уроку з столярної справи тут http://trudovik.ucoz.ua/
 
koljadaДата: Вівторок, 30.12.2008, 23:03 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
За вісім років роботи накопичилось досить багато матеріалу для викладання трудового навчання, але зібравши купу відмов з цитатами законів про абсолютну неможливість бути вчителем без педосвіти, а відповідно трохи підвищити оплату, вирішив після кількамісячних вагань та безсонних ночей «рубати кінці». Але ж як жити на 700 грн. ( хай буде стидно тим, хто створив такі тарифи). Деякий час геройськи працював на двох роботах, але коли зараз зійшли диски хребта, довелось відмовитись від цієї ідеї. Тому залишив інформатику, один день в школі, шкода, але що зробиш.
Деякий матеріал є на сайті www.baranovo-edu.narod.ru (закладка Автора!), але більшість в папері, кому потрібно відсканую. Моя адреса: koljada_al@mail.ru
З Новим роком всих!

Додано (30.12.2008, 23:03)
---------------------------------------------
З власного (не спотвореного педагогічними штампами) досвіду навчання дітей праці.
1. Ніяких лекцій, сидіння за партами на уроках праці
2. 99% часу – практичні роботи, підібрані таким чином щоб діти змогли її виконати за три-чотири уроки, а сама робота вміщує в собі декілька тем чи технологічних операцій
3. Зразок, виконаний вчителем – обов’язковий
4. Поопераційний показ виготовлення роботи
5. Вся теорія, під час показу та як відповіді на питання під час роботи
6. Креслення та технологічна картка – обов’язкові, як варіант домашнє завдання
7. Ніяких конспектів уроків – формалізму. В папках по темах креслення, ескізи, ідеї, завдання…
8.Під час виконання роботи увага всим і кожному, в разі необхідності – допомога, показ або пояснення
9. Завдання на практичну роботу повинні мати практичну цінність в повсякденному житті
10. Перед кожним уроком короткий інструктаж, перед початком – розгорнутий.

Результат: учням цікаво, порушників дисципліни немає взагалі, робота кипить
Мінуси: потрібно знайти багато матеріалу, щоб охопити всіх роботою, але як виявилось для мене це пил в порівнянні з боротьбою з бюрократами.

Повідомлення відредагував koljada - Вівторок, 30.12.2008, 14:22
 
konsergДата: Субота, 06.06.2009, 12:34 | Повідомлення # 9
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Сьогодні випадково натрапив на сайті Live Journal проблему обговорення трудового навчання в школі.
Зокрема на таке:
"Основная проблема, которая сейчас возникает у школ при организации уроков труда, не связана ни с оснащением, ни с административными требованиями, ни с давлением родителей, ни с перенасыщенностью программы. Главная проблема - кадровая."

Хотілося б висловити і свою думку по даному питанню.

Проблеми висвітлені добре, хоча головна, гадаю полягає не них, а у відсутності матеріального забезпечення майстерні. Уявіть собі весь жах молодого вчителя праці (старі вже змирилися), коли він готується до уроку. Читає в програмі тему уроку, дивиться на практичну роботу і раптом розуміє, що виконати її не зможе. Чому? Якщо хтось із вчителяв праці скаже, що йому хоч хтось допоміг в забазпеченні матеріалами та інструментами майстерні, то це буде скоріше виключення з правила. Міністерство освіти робить вигляд, що не знає про цю проблему, місцеве керівництво гадає приблизно так: "Хочеш працювати - шукай!". Тобто, можеш вкрасти (але боронь Боже попастися!), шукай спонсорів (спонсори, обізвіться!), купуй сам за власну зарплату (?), принось з дому (???), домовляйся, використовуючи власні зв'язки, і т.п.
А чому власне? Невже це насправді державницький підхід?
Хтось із оптимістів-скептиків може сказати "Так вам же за це платять". Да, платять, але хіба за це? (до речі - мені років 10 не платять за завідування майстернею і гадаю, що не тільки мені).

А ви як гадаєте? Трудовики, обізвіться!

 
gordanaДата: Неділя, 07.06.2009, 12:22 | Повідомлення # 10
Лейтенант
Група: VIP група
Повідомлень: 53
Репутація: 1
Статус: Offline
help! Киньте ідею для планування уроків трудового навчання для 9кл. 12річної школи (хлопці і дівчата разом). Буду Вам щиро вдячна! smile

dana
 
konsergДата: Неділя, 07.06.2009, 22:00 | Повідомлення # 11
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Для gordana

На канікулах (у відпустці) обов'язково зроблю і надрукую

 
gordanaДата: Середа, 12.08.2009, 11:11 | Повідомлення # 12
Лейтенант
Група: VIP група
Повідомлень: 53
Репутація: 1
Статус: Offline
Буду щиро Вам Вдячна! Гарно Ви людина.На таких, як Ви тримається наша освіта. І сайт Ваш дуже кльовий! smile

Додано (12.08.2009, 11:11)
---------------------------------------------
Канікули успішно йдуть до завершення, а ідей для планування на 9 кл (хлопці і дівчата разом )-0. Ще і 11клас накльовується такий самий варіант. Друзі, врятуйте від шизофренії!!!! biggrin


dana
 
ALEKS_SHEДата: Понеділок, 09.11.2009, 12:45 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: VIP група
Повідомлень: 18
Репутація: 0
Статус: Offline
"Хочеш працювати - працюй!". Але всьому є своя межа. Я працюю в школі не перший рік. І мій терпець вже вривається. "Інтузязізм" закінчився. Є сім’я, діти, дім. А на сьогодняшній день у школі може працювати людина не обтяжена своїми власними сімейними проблемами. Яка б могла повністю присвятити себе роботі. А щоб кожен зміг виконувати цю роботу, він повинен мати віддачу від неї. А невиносити все здому на роботу. Коли нам за майстерні платили 3,15, мені говорили: "Працюй, прийде час - будуть платити". І час прийшов... Коли повинні платити 15-20% , то забрали і ті 3,15 які були. Майстерні не відповідають сучасним вимогам. Але хіба це вина вчителя трудового навчання? Дайте кошти і ми забезпечим майстерню на 200%. Сьогодні не 90 рокі і це вже не проблема. Але в кожній майстерні є якесь обладнання і якийсь інструмент придатні до використання. Але хтось цого повинен підготувати його до роботи, доглядати за ним. І це нікого, крім самого вчителя, не турбує. За нього згадують лише коли потрібно відправити учня на олімпіаду або зробити щось ддля школи.
 
konsergДата: Четвер, 11.03.2010, 12:01 | Повідомлення # 14
Admin
Група: Администраторы
Повідомлень: 273
Репутація: 5
Статус: Offline
Quote (ALEKS_SHE)
згадують лише коли потрібно відправити учня на олімпіаду або зробити щось ддля школи

А ще, коли їдуть з перевіркою smile
 
Форум » Архів » Трудове навчання » З досвіду роботи вчителя трудового навчання
Сторінка 1 з 11
Пошук:


Copyright KonSerg© 2016