Форма входа

Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2173



Четвер, 17.08.2017, 03:45
Головна » Файли » Навчальні предмети » 1-4 класи

Методичні рекомендації вивчення української мови в початкових класах

[ (41.4Kb) ]
25.10.2008, 17:21
… … …
Вправи на формування загального поняття про іменник.

Гра “Хто? Що?”
Учитель показує предметні малюнки із зображенням людей, тварин, речей, рослин і т.ін. У відповідь учні, сигналізують картками “Хто?” “Що?”

Гра “Хто більше?” Клас поділяться на дві команди. Перша команда придумує іменники, які містять один склад із трьох звуків, один з них – м’який приголосний, відповідають на питання що? Друга команда добирає такі ж за звуко-складною будовою іменники, але відповідати вини мають на питання хто? (Що ? – ліс, йод, лід, ніс, рік, дім. Хто? – дід, віл кіт, рись).

Гра “Істота чи неістота”. На магнітофонній стрічці записані іменник. (Україна, кобра, українка, хліб, базіка, кобзар, байкар, спів, хлібороб, будівельник, співачка, будова, аптека, шахта, аптекар). Учні слухають запис, на кожний іменник сигналізують картками “Хто?” “Що?” або “Істота” “Неістота”.
… … …
Категорія: 1-4 класи | Додав: konserg
Переглядів: 3001 | Завантажень: 1263 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0

Категорії каталога

Обр. мистецтво [23]Трудове навчання [17]
Інформатика [87]1-4 класи [74]
ГПД [71]Інші [63]


Copyright KonSerg © 2017