Пам’ятка вчителю для самоаналізу уроку - Різне - Для зареєстрованих - Скачати файли - Слово вчителя

Форма входа
Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2172



П'ятниця, 24.03.2017, 19:53
Головна » Файли » Для зареєстрованих » Різне

Пам’ятка вчителю для самоаналізу уроку

[ (5.6Kb) ]
03.05.2009, 18:50
Пам’ятка вчителю для самоаналізу уроку

1. Які головні завдання уроку, як вони враховувались у ході реалізацій його цілей?
2. Чи ефективно використовувався час уроку? Чи була раціональна його структура для розв’язування головних завдань, досягнення мети?
3. Який тип і вид уроку застосовано, як він пов’язаний з попередніми, який матеріал даного заняття необхідно використати надалі (які опорні поняття, знання, вміння, навички формував учитель?)
4. Яке поєднання методів навчання обрано для вивчення нового матеріалу? Чому? (пояснити на основі і діагностування і прогнозування уроку)
5. Характеристика навчальних можливостей класного колективу за результатами педагогічного аналізу (на підставі діагностування учнів з урахуванням рішень педагогічного консиліуму) Які особливості учнів були враховані під час планування даного уроку?
6. Як організовано проблемні і проблемно-пошукові ситуації з метою поглиблення засвоєння матеріалу, створення відповідного настрою учнів?
7. Як був використаний кабінет? Чому обрано саме такі засоби навчання? 8. Чи виконувалися правила педагогічного такту, етики, норми взаємовідносин вчителя і учнів?
9. Як здійснювалося диференціальне навчання на уроці?
10. Наскільки ефективно організовано самостійну роботу? Чи використовувалися елементи самонавчання і самовиховання?
11. Які елементи, етапи форми і методи навчання були найбільш вдалими? Що з прогнозованого і запрограмованого не вдалося? Чому?
12. Як працювати над усуненням зазначених недоліків? Яка допомога потрібна з боку школи, членів адміністрації, методичної служби?
13. Характер, обсяг і диференціальність домашнього завдання. Чи підготували ви дітей до його виконання?
Категорія: Різне | Додав: konserg
Переглядів: 1162 | Завантажень: 396 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Категорії каталога

Різне [380]Інформатика [173]
Виховна робота [186]Обр. мистецтво [125]
Методика [283]Труд. навчання [90]
Охорона праці [107]Програми для ПК [3]
Музика [117]Сценарії [132]
1-4 класи [127]Робота з батьками [9]


Copyright KonSerg © 2017