Форма входа

Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2181



Вівторок, 25.06.2019, 08:07
Головна » Файли » Для зареєстрованих » Різне

Модель сучасного уроку

[ (95.5 Kb) ]
05.06.2008, 13:19
Особливістю сучасного уроку є:
• комунікативна спрямованість;
• діяльнісний та текстоцентричний підхо¬ди.

У зв'язку з цим змінюється змістовна лінія уроку, по-іншому викладається структура навча-льного матеріалу, модель уроку ви¬дозмінюється. Вчитель, виконуючи одну з своїх функцій — проектування педагогічної системи, вносить корективи як в формальну частину поуроч-ного плану, так і аналітичну (діагностичну), змістовну лінію. Формальна частина плану може бути такою:

Дата. № уроку в календарно-тематичному плані та № уроку в темі.

Тема (яка точно відповідає програмі)

Тема для озвучування чи записування на дошці.

Мета: розвиваюча (розвиток...)
• Навчаюча (познайомити...)
• Виховна (виховати...)

Задачі: (відпрацювання навичок, виконувати мисленнєві операції: пізнавання, розуміння, за-стосування, аналіз, синтез, оцінка).

Тип уроку, наприклад, комбінований.

Вид (жанр), наприклад, лабораторна робота, практикум, тренінг.

Обладнання: дидактичний та роздатковий матеріал, відеофільм, комп'ютерний диск, аудіо-касета, підручник, документи та ін.

Змістовна частина поурочного плану — ком¬бінування елементів комунікативної, лінг-вокультурологічної та діяльнісної ліній.

Типологію уроків за основними дидак¬тичними цілями можна представити, спи¬раючись на основні елементи — складові частини уроку:
• Перевірка опорних знань та умінь.
• Вивчення нового матеріалу.
• Його закріплення і узагальнення.
• Домашнє завдання.

На підставі класифікації за дидактичною метою, була спроба створити тезаурус різ¬них типів, видів і форм.

За дидактичною метою можна виділити такі типи уроків:
• вступні уроки;
• уроки вивчення нового матеріалу;
• уроки формування умінь;
• уроки перевірки, контролю та корекції;
• комбіновані уроки;
• уроки повторення вивченого;
• узагальнюючі уроки.


"Ажурна пилка".
Метод дозволяє учням працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує учнів допомагати одне одному "вчитися навчаючи". Під час роботи за допомогою методу "ажурна пилка" учні працюють у різних групах.
Спочатку вони працювали в "домашній групі".
Потім в іншій групі учні виступають у ролі експертів з питання, над яким працювали в "домашній" групі, та отримують інфор¬мацію від представників інших груп.
Потім учні повертаються у свою "домаш¬ню" групу для того, щоб поділитися новою інформацією, яку їм на-дали учасники ін¬ших груп.
"Домашні" групи: кожна група отримує завдання, вивчає його та обговорює свій матеріал.
Бажано обрати в групі головуючого, таймкілера (того, хто стежить за часом) та особу, яка ставить запитання, щоб переконатися, що кожен учасник розуміє зміст матеріалу.
"Експертні" групи: після того як учитель об'єднав учнів у нові групи, вони стають експертами з тієї теми, яку вивчали в "до¬машній" групі. Учні по черзі намагаються за визначений учителем час якісно і в пов¬ному обсязі донести інформацію до членів нових груп та сприйняти нову інформацію від них.

... ... ...
Категорія: Різне | Додав: konserg
Переглядів: 3984 | Завантажень: 576 | Рейтинг: 5.0/3 |
Всього коментарів: 0

Категорії каталога

Різне [380]Інформатика [173]
Виховна робота [186]Обр. мистецтво [125]
Методика [283]Труд. навчання [89]
Охорона праці [107]Програми для ПК [3]
Музика [117]Сценарії [132]
1-4 класи [127]Робота з батьками [9]


Copyright KonSerg © 2019