Модель сучасного уроку. Класифікація. - Методика - Для зареєстрованих - Скачати файли - Слово вчителя

Форма входа
Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2172



Неділя, 19.02.2017, 13:48
Головна » Файли » Для зареєстрованих » Методика

Модель сучасного уроку. Класифікація.

[ (103.4Kb) ]
13.08.2008, 15:24
"Ажурна пилка". Метод дозволяє учням працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за короткий проміжок часу, а також заохочує учнів допомагати одне одному "вчитися навчаючи". Під час роботи за допомогою методу "ажурна пилка" учні працюють у різних групах. Спочатку вони працювали в "домашній групі". Потім в іншій групі учні виступають у ролі експертів з питання, над яким працювали в "домашній" групі, та отримують інформацію від представників інших груп. Потім учні повертаються у свою "домашню" групу для того, щоб поділитися новою інформацією, яку їм надали учасники інших груп. "Домашні" групи: кожна група отримує завдання, вивчає його та обговорює свій матеріал. Бажано обрати в групі головуючого, таймкілера (того, хто стежить за часом) та особу, яка ставить запитання, щоб переконатися, що кожен учасник розуміє зміст матеріалу. "Експертні" групи: після того як учитель об'єднав учнів у нові групи, вони стають експертами з тієї теми, яку вивчали в "домашній" групі. Учні по черзі намагаються за визначений учителем час якісно і в повному обсязі донести інформацію до членів нових груп та сприйняти нову інформацію від них. "Акваріум". Клас ділиться на 2-4 групи. Одна група розміщується в центрі класу, утворивши внутрішнє коло. Учасники групи починають обговорювати запропоновану вчителем проблему. Усі інші учні мовчки спостерігають за обговоренням. Групі, що працює "в акваріумі", потрібно: • озвучити ситуацію; • обговорити її, використовуючи метод • дискусії; • дійти спільного рішення. На роботу дається 3-5 хв. Після обговорен¬ня, група займає місця у зовнішньому колі, а вчитель ставить класу запитання: Чи погоджуєтесь ви з думкою групи? Чи була ця думка достатньо аргументована, доведена? Який з аргументів ви вважаєте найбільш переконливим? Після цього місце в "Акваріумі" займає інша група і обговорює наступну ситуацію (проблему). Всі групи по черзі мають побувати в "акваріумі". ... ... ...
Категорія: Методика | Додав: konserg
Переглядів: 1235 | Завантажень: 352 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Категорії каталога

Різне [380]Інформатика [173]
Виховна робота [186]Обр. мистецтво [125]
Методика [283]Труд. навчання [90]
Охорона праці [107]Програми для ПК [3]
Музика [117]Сценарії [132]
1-4 класи [127]Робота з батьками [9]


Copyright KonSerg © 2017