Форма входа

Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2173



Неділя, 20.08.2017, 15:32
Головна » Файли » Навчальні предмети » Інші

Орієнтовне календарно-тематичне планування “Художня культура” 9-11 класів

[ (252.0Kb) ]
01.09.2010, 18:16
Орієнтовне календарно-тематичне планування
“Художня культура” 9 клас (35 годин)

І семестр. Мистецтво в просторі культури

№ Дата Тема уроку Перевірка знань Засвоєння нового матеріалу Орієнтовне практичне завдання Твори, що інтегрують навчальний процес Домашнє завдання
1. Введення в тему.
Види і мова мистецтва Види мистецтв та специфіка їх художньо образної мови. Просторові, часові та просторово-часові (синтетичні) види мистецтва. Поняття образ у мистецтві. Мистецтво – основа художньої культури Створення плану чи кросворду “Види мистецтва” (робота в групах) Образотворчі та музичні шедеври світової класики Скласти схему “Види мистецтва” (індивідуальна робота)
2. Візуальні мистецтва Індивідуальне письмове опитування на картках;
Презентація схем “Види мистецтва” Архітектура. Види, художні засоби. Скульптура. Об`ємно-просторова пластична мова (кругла скульптура, рельєф) Замальовки фрагментів архітектурних споруд. Ліплення скульптур малих форм Музичні твори; А.Вівальді. “Пори року”,
Й.-С.Бах. “Браденбургзький концерт №2 Створити на вибір скульптуру малих форм із пластиліну зразка народної іграшки (костюму) (індивідуальна робота)
3. Оформлення виставки поробок;
Опитування в парах “Види архітектури та скульптури Живопис. Художні засоби. Основи кольорознавства. Види і жанри живопису.
Графіка. Художні засоби, види графіки Виконання графічних та живописних робіт в різних жанрах (індивідуальна робота) Мультимедійні слайди, відеозапис “У музеях Італії” Виконати проект (малюнок) декоративне панно. Підготувати живописні твори до виставки (робота в групах)
4. Художній вернісаж “Живопис та графіка” (оформлення).
Конкурс на кращий проект панно
Декоративно-ужиткове мистецтво: різновиди українських костюмів. Костюми народів світу Аплікація із тканини або створення моделі стилізованого українського одягу Українські народні пісні в обробці М.Леонтовича. Фотоальбом “Український костюм” Продовжити колективну роботу над панно. Скласти запитання-картки
5. Узагальнюючий урок з теми “Візуальні мистецтва” Опитування в парах.
Самостійна письмова робота по варіантах Художня фотографія. Комп`ютерна графіка Робота з мультимедійними засобами,
перегляд фото або створення комп`ютерного графічного малюнку Мультимедійні слайди Підготувати до здачі панно. Скласти таблиці “Візуальні мистецтва”
6. Жанрова палітра музичного мистецтва Виставка панно.
Повторення музичних жанрів (фронтальне усне опитування) Музичні жанри і форми.
Вокальна, інструментальна, театральна музика Спів пісень (за вибором), інтерпретація прослуханих музичних творів,
Визначення образного змісту, жанру, форми Портрети діячів музичного мистецтва Підготувати схему-таблицю “Жанри і форми музики”
7. Формальне опитування Напрями масових жанрів: джаз, диско, поп, рок тощо Порівняння звучання інструментів різних народів світу Картки із зображенням музичних інструментів або комп`ютерна презентація “Музичні інструмент-ти”.
Відеозапис виступів гуртів естради Підготовка до контрольної роботи, повторення матеріалу
8. Узагальнення матеріалу
Письмова контрольна робота
9. Театр як синтез мистецтв Інтерв`ю та коментарі “Що таке театр?” Основні елементи художньо-образної мови театрального мистецтва Робота в групах: створення театральної афіші або костюмів (ескізу) театральних героїв обраного спектаклю Перегляд фотоальбому “Театри світу”, музичні твори: опери Д.Верді Підготовка проекту, підготувати буклет (плакат) “Театральні професії”
10. Рольова гра “Театральні професії” Театральні професії. Хореографія – вид сценічного мистецтва Індивідуальна робота: створення ескізу ляльок до театральної вистави або створення театральних масок (грецька, японська, африканська) Відеоперегляд балету чи спектаклю. Музичні твори до театральних вистав (за вибором) Виготовлення ляльок для театральної вистави
11. Екранні мистецтва Мозковий штурм “Що таке кіно?” Екранні мистецтва: кіно, відео, ТV як мистецтво і засіб комунікації Перегляд фрагментів кіно, створення каталогу “Улюблені ТV- програми” Відео альбоми “Видатні режисери” Переглянути кіно і визначити види. Підготовка доповіді “Видатні режисери”
12. Доповіді “Видатні режисери” Художні засоби кінематографу. Видатні режисери світового кіно Складання відео ряду “Режисери кіно”, перегляд фрагментів фільму Портрети видатних режисерів Скласти каталог “Улюблені фільми”. Альбом “Зірки кіно” (групова робота)
13. Презентація каталогів “Мої улюблені фільми”.
Презентація альбомів “Зірки кіно” Види кіно: ігрове, анімаційне, документальне. Жанри кінематографу. Відеокліп Перегляд фрагментів кіно, визначення видів Портрети видатних акторів світового кіно Підготувати тестові завдання для самостійної роботи
14. Поліхудожній образ світу Самооцінка знань у формі тестування Виконання тестових завдань Таблиці, схеми з теми Підготовка до контрольної роботи
15. Узагальнення вивченого матеріалу Контрольний урок. Залік (усний або письмовий) з теми “Мистецтво в просторі культури”

ІІ семестр. Основні художні образи

1. Художня культура як духовне явище Мозковий штурм “Що таке культура і її роль в суспільстві”

Культура і її роль в суспільстві. Збереження національної спадщини Складання схеми Енциклопедії, довідники Написання міні-твору “Культура та її роль в житті людини”
2. Опитування в парах Художня культура, народна і професійна взаємодія, духовна і світська культура Порівняння зразків народної і професійної художньої культури (індивідуальна, групова робота) Довідникова додаткова література Підготовка тестових завдань до самоопитування
3. Художня культура і світ людини Тестові завдання.
Самоопитування.
“10 запитань” класу Культура і людина в сучасному світі відображення емоцій, почуттів, думок і мрій людини у цінностях художньої культури Міні-твір “світ емоцій і думок” Енциклопедії, репродукції портретів людей різних епох Підготувати картки до опитування
4. Індивідуальне опитування по картках.
Завдання “Знайди помилку в тексті” (колективна робота) Художня культура як засіб самопізнання і творчої самореалізації Скласти реалістичну чи абстрактну композицію “сучасна культура” Альбом “Сучасна культура” Скласти композицію вернісажу
5. Художні напрями і стилі Оформлення вернісажу.
Опитування в парах.
Написання міні-твору Періодизація розвитку художньої культури. Поняття: “Стиль епох”, “Національний стиль”, “Індивідуальний стиль митця” Порівняти архітектурні пам`ятники світу Схема “Стилі” Підготувати доповіді. Скласти схему-таблицю “Стилі”
6. Самостійна практична письмова робота Великі європейські стилі: античність, готика Створення графічної і живописної композиції “Петриківка” (робота у групах) Енциклопедії, таблиця-схема, виставка робіт у народному стилі Підготовка проекту за темами: “Ренесанс”, “Бароко”, “Класицизм”
7. Захист індивідуальних та колективних проектів
Стилі: ренесанс, бароко, класицизм Порівняння технік, відеоперегляд, демонстрація альбому Шедеври образотворчого мистецтва Підготувати тести до теми
8. Фронтальне опитування.
Тестові завдання до теми Стилі: романтизм, реалізм, імпресіонізм Перегляд і порівняння графічних і живописних робіт Робота з Internet, портрети видатних митців Підготувати альбоми (у групі) “Романтизм”, “Реалізм”, “Сюрреалізм”
9. Презентація альбомів.
Написання міні-твору Художні напрями ХХ ст.
Особливості культури Заходу і Сходу Створення таблиці “Стилі” Довідник-енциклопедія Підготовка до контрольної роботи
10. Самостійна письмова робота Контрольний урок
11. Художня культура
і середовище Мозковий штурм “Форми збереження спадщини” Форми збереження культурної спадщини (бібліотеки, музеї, театри, галереї) Аналіз мистецьких передач (дискусія). Запис критичних відгуків Фотоілюстрації відомих бібліотек, музеїв, театрів світу Підготовка проектів “Музеї світу”
12. Захист проектів Провідні музеї світу. Дизайн і реклама. Роль ЗМІ у поширенні мистецьких цінностей Виготовлення проекту реклами промисловості Буклети, реклами, відео-передачі Міні-твір “Мій улюблений музей”
13. Художня культура рідного краю Читання кращих міні-творів.
Усне опитування Пам`ятки культури і мистецтва рідного краю. Культурно-мистецькі заклади Виконання композиції “Вулиця, якою я йду до школи” Музеї міста. Фоторепортаж Запис фольклору (у групах) в експедиції
14. Перегляд композицій “Вулиця, якою я йду до школи”.
Тестові завдання Пам`ятні місця краю. Регіональні центри народних промислів і ремесел Створення зразка декоративно-ужиткового мистецтва з урахуванням традицій (у групах) Фото регіональних музеїв Підготовка альбому “Моя музикальна родина”, “Пісні мої”
15. Презентація альбомів.
Фронтальне опитування Етнорегіональний фольклор (музикально-танцювальний) Експедиція “Пісні наших родин” Запис народних пісень (у виконанні народних колективів області) Скласти кросворду “Культура рідного краю”
16. Поліхудожній образ світу Поняття “Художня картина світу”. Художній образ світу З`ясувати особливості музично-танцювального фольклору
Пісні народів світу. Відеозапис танців Підготувати тези до теми
17. Полі культурність суспільної сучасної доби Порівняння національних костюмів. Складання карти Карта регіонів України. Народні пісні різних регіонів Повторити тези
18. Узагальнення теми Самостійна робота. Тести. Фронтальне опитування Повторення матеріалу за рік Захист індивідуальних проектів Схеми
19. Підсумковий урок Залік Підведення підсумків навчання, досягнення учнів

Орієнтовне календарно-тематичне планування
“Українська художня культура” 10 клас (35 годин)

І семестр
Тема №1. Художня культура від найдавніших часів до кінця ХVІ століття

№ Дата Тема уроку Перевірка знань Засвоєння нового матеріалу Орієнтовне практичне завдання Твори, що інтегрують навчальний процес Домашнє завдання
1. Образотворче мистецтво Мозковий штурм “Види і жанри образотворчого мистецтва” Зразки образотворчого мистецтва трипільської та скіфської культури. Мистецтво грецьких міст, Північного При чорно-мор`я Створення схеми “Мистецтво трипільської та скіфської культури” Яковенко. Скіфська симфонія. – уривок, гончарні вироби трипільської культури Виготовлення альбомів “Трипільська та скіфська культура”
2. Презентація альбомів.
Фронтальне усне опитування Художня культура Київської Русі: архітектурні споруди, монументальний живопис (мозаїка та фрески). Ікони Київської Русі за межами України Виготовлення фрагментів діорами – Київ – духовний центр України – Русі (робота в групах) Софійський собор, Успенський, Спасо-Преображенський, Михайлівський собори Києва. Ікони візантійського письма та київського письма Підготовка тестів до вивченого матеріалу
3. Опитування в парах.
Тести до теми “Київська Русь” Мистецтво книжкової мініатюри. Художня культура польсько-литовської доби Ескіз книжкової мініатюри Мініатюри: Остромирового Євангелія.
Копії мініатюр Софійського собору Підготовка індивідуальних доповідей “Інструменти Київської Русі”
4. Музична культура Письмове опитування “10 запитань” Первісні музичні інструменти.
Музична культура східних слов`ян, античних міст Північного Причорномор`я Колективний проект “Карта музичної культури Київської Русі Античні музичні інструменти:
Кіфара, флейта, авлос, вазопис Підготовка карти “Музична культура Київської Русі”
5. Презентація карти “Музична культура Київської Русі” Музична культура Київської держави: народна, придворно-
світська, церковна.
Давньоруські музиканти, музикальні інструменти. Народна творчість: епос, календарно-обрядові, родинно-обрядові пісні Виконання українських народних пісень, порівняння за жанрами Музики і скоморохи. Фреска південної вежі Софійського собору. Фонохрестоматія Записати родинні та календарні пісні моєї родини (фонозапис)
6. Театральна культура Узагальнення попередньої теми.
Самостійна робота. Музична вікторина “Народні пісні” Обрядовий пратеатр (стародавні народні ігри, свята, ритуали), княжий театр. Мистецтво скоморохів Виконання народних ігор та обрядів (в групах за вибором учнів) Фонохрестоматія. Українські народні пісні в обробці М.Леонтовича Підготовка доповідей “Стиль бароко”
7. Узагальнення теми

Тема №2. Художня культура ХVІІ- ХVІІІ століття

1. Образотворче мистецтво Художня культура козацької доби. Стиль бароко в українському мистецтві Замальовка архітектурних споруд-зразків українського бароко Українські народні пісні. Растреллі. Андріївська церква у Києві Замальовки архітектурних споруд
2. Презентації індивідуальних робіт “Архітектурні споруди” Будівництво в Києві (Андріївська церква, Маріїнський палац). Будівництво у Львові (собор св.Юра) Відео перегляд фільму “Маріїнський палац” (перегляд слайдів) Меретін Б. Собор св.Юра Підготовка альбомів “Пам`ятки України” (в групах). Підгот. до контрольної роботи
3. Узагальнення вивченого Письмова контрольна робота (по варіантах) Підготовка альбомів (в групах) Повторення матеріалу, підготовка альбомів
4. Образотворче мистецтво Повторення стилю українського
бароко.
Будівництво в Києві, Львові Будівництво на Тернопільщині (Почаївська лавра), Чернігівщині,
Полтавщині Перегляд слайдів; порівняння споруд Підготовка альбомів “Пам`ятки України”
5. Презентація альбомів.
Узагальнення матеріалу Козацькі “Покрови”
Іконопис. Портретний живопис. Народна картина “Козак Мамай”. Мистецтво гравюри Порівняння різних репродукцій народної картини “Козак Мамай” Ікони Конотопа, Покров Богоматері з портретом Б.Хмельницького Створити кросворд
6. Музична культура Перегляд слайдів
Називання творів. Опробування в парах Думи та історичні пісні. Мистецтво кобзарів і лірників Складання схеми «Кобзарі лірники” (робота в групах) Фонозапис “Кобзарські награвання”, ілюстрація “Кобзар співає” Підготовка доповіді “Церковний спів”
7. Власні презентації “Я знаю про це”. Індивідуальне опитування Церковний спів. Партерний концерт Малюнок до музичного твору (індивідуально) Твори церковного співу (уривки) Підготовка доповідей “Хорові концерти”
8. Самостійна письмова робота. Музична культура Хоровий концерт та його творці (М.Березовський, А.Ведель, Д.Бортнянський). Збірка Г.Сковороди “Сад божественних пісень” Фонозапис хорового концерту (староукраїнська музика). Виконання живописної та графічної композиції (за мотивами текстів Г.Сковороди) Фонозапис хорових концертів Д.Бортнянського, М.Березовського,
А.Веделя Міні-твір “Мої враження від хорового концерту”
9. Театральна культура Шкільний театр, зв`язок із викладанням поетики та риторики, народний ляльковий театр вертеп. Театр на Запорізькій січі Створення комічної або сатиричної інтермедії у стилі “Шкільного театру” Написати сценарій для вистави “живого вертепу”
10. Контрольний урок Залік Повторити матеріал, скласти сценарій вистави
(в групах)

Тема №3. Українська художня культура ХІХ-початку ХХ століття

1. Образотворче мистецтво Повторення видів архітектури та скульптури. Розігрування “живого вертепу” Архітектура та скульптура (І.Матрос, Л.Позен, В.Городецький Замальовки архітектурних споруд В.Городецький. Адміністративний будинок. Пам`ятник кн. Володимиру. Л.Позен. Пам`ятник Пушкіну в Києві. Лірник з поводирем Замальовки
архітектурних споруд
2. Фронтальне опитування.
Демонстрація індивідуаль-них робіт Палацово-паркові комплекси. Живопис (Т.Шевче-ко, М.Пимоне-ко, О.Мурашко) Перегляд живописних творів. Порівняння декоративної композиції в укр. стилі (робота в групах) Т.Шевченко. Автопортрет. Катерина. О.Мурашко. Дівчина в білому Зробити аналіз живописних творів у формі твору-роздуму
3. Письмові тести. Узагальнення вивченого матеріалу Тиражна графіка. Декоративно-прикладне мистецтво та народні художні промисли Виконання декоративної композиції в українському стилі (робота в групах) Ілюстрація виробів опішнянських гончарів, фрагментів чоловічої сорочки, гуцульські килими, писанки, витинанки, прикраси Допрацювати композицію і підготувати її до виставки
4. Музична культура Перегляд та захист творчих проектів та композицій Народна музика: соціально, родинно-побутові пісні Створення проекту, альбому (робота в групах) Добрати фотоматеріали, репродукції до теми
5. Фронтальне опитування Значення творчості С.Гулака-Артемовського та М.Калачевського.
М.Вербицького. Історія створення твору “Ще не вмерла Україна” Перегляд фотоматеріалів Опера “Запорожець за Дунаєм” (фрагмент), гімн України Продовження роботи над альбомом “Видатні діячі”
6. Демонстрація альбомів. Самостійна письмова робота М.Лисенко – основоположник національної композиторської школи в Україні. Музичне виконавство і освіти Відео перегляд виступу видатних виконавців Уривки опери М.Лисенка. Тарас Бульба Підготуватись до музичної вікторини
7. Театральна культура Музична вікторина.
Опитування в парах Значення драматургії для розвитку українського театру. Творчість М.Щепкіна. Театр у Галичині та на Буковині Відео перегляд фрагментів вистав Щеп кін у ролі Фамусова з комедії Грибоєдова. Трупа М.Кропивницького Підготувати тези до теми
8. Усне опитування “10 запитань”.
Узагальнення вивченого матеріалу Театр корифеїв. Перший український стаціонарний театр у києві. Творчий шлях М.Заньковецької Створення альбому “Театр корифеїв” М.Заньковецька в спектаклі “Назар Стодоля” І.Франко. Худ. З.Павлюк. Створення альбому “Театр корифеїв”
9. Демонстрація альбомів. Фронтальне опитування. Тести Створення схеми “Розвиток культури 19-20 ст.” (робота в групах) Виразне читання уривків драматичних творів
10. Письмовий залік Контрольний урок. Підведення підсумків

Тема № 4. Художня культура ХХ століття

1. Образотворче мистецтво Повторення жанрів образотворчого мистецтва Архітектура і скульптура. Міста-заповідники.
Монументальна скульптура Живописна абстрактна творча робота в стилі сучасного мистецтва Кричевський. Будинок Полтавського земства Живописні малюнки в стилі сучасного мистецтва
2. Перегляд малюнків. Повторення видів живопису Живопис. Український авангард. Графіка. Народне мистецтво та основні центри художніх промислів. Петриківський розпис Розробка дизайну сучасного інтер`єру в українських традиціях Ілюстрації, альбоми Створення дизайну сучасного шкільного приміщення в українському стилі
3. Музична культура Повторення музичних жанрів Хорова, вокально-симфонічна і симфонічна музика (Л.Ревуцький, Б.Лятошинський, С.Людкевич, М.Скорик, Є.Станкович) Слухання уривків творів українських композиторів Л.Ревуцький. Хустина. Б.Лятошинський. Симфонія №3 Скласти схему розвитку хорової та вокально-симфонічної музики
4. Письмове тестування Камерні жанри вокальної та інструментальної музики (В.Косенко, В.Барвінський). Напрями популярної музики. Музичне виконавство та освіта Підготовка сценарію позакласного заходу “Біс, вернісаж” Пісні П.Майбороди та Білоножків Запис пісень для “Пісенного вернісажу”
5. Театральна культура Коментарі до сценарію. Визначення цілей і завдань до проведення свята пісні Провідні актори та режисери українського театру. Лесь Курбас та ін. Сучасний драматичний та ляльковий театр Підготовка міні-вистави Сцени з опери “Запорожець за Дунаєм” Виготовлення ескізу костюмів і декорацій
6. Кіномистецтво Опитування в парах за темою “Театральні куліси. Види і жанри кіно Ігровий кінематограф. Світове значення творчості О.Довженка. “Поетичне кіно”. Творчі портрети І.Миколайчука Дискусія після перегляду фрагменту українського кінофільму Автопортрет О.Довженка. Кінофільм “Земля” Твір-роздум “Творчість О.Довженка”
7. Читання уривків із твору. Складання схеми “Кінематограф” Фольклор – основне джерело розвитку української анімації. Комедійний “козацький” серіал В.Дахна. Документальний та науково-популярний кінематограф Упорядкування відео картотеки “Українське кіномистецтво” (робота в групах) Режисери Т.Левчук, Л.Биков, кінокадри з кінофільму В.Дахно Складання сценарію фільму на тему “Школа”
8. Художня культура діаспори Усне опитування з теми “Український кінематограф”. Тести Архітектурні скульптури. О.Архипенко – піонер авангардизму в скульптурі. Живопис і графіка. Іконопис Замальовки архітектурних споруд О.Архипенко. кераміка. Л.Молоканин. пам`ятник Т.Шевченко в Буенос-Айресі. Т.Крук. Т.Шевченко.
9. Залік (письмовий або усний) Контрольний підсумковий урок. Підведення підсумків року

Орієнтовне календарно-тематичне планування
“Зарубіжна художня культура” 11 клас (35 годин)

Тема 1. Візуальні мистецтва

№ Дата Тема уроку Перевірка знань Засвоєння нового матеріалу Орієнтовне практичне завдання Твори, що інтегрують навчальний процес Домашнє завдання

1. Архітектура Європи Повторення видів та жанрів архітектури Архітектура романського стилю. Перлини готики Проекти буклетів “Архітектура Парижу”, “Архітектура Праги” (робота в групах) Географічна карта світу Підготовка доповіді про архітектуру
2. Індивідуальні доповіді з теми архітектура Взірці архітектури бароко. Архітектура класицизму. Модерн в архітектурі Замальовки архітектурних споруд різних стилів Ілюстрації споруд. Симфонічна музика композиторів-класиків Підготувати кросворд з теми “Зарубіжна архітектура”
3. Архітектура Близького та Далекого Сходу Конкурс на кращий кросворд. Фронтальне усне опитування Культова арабсько-мусульманська архітектура. Мавританський стиль. Храми Індії, Далекого Сходу, Велика Китайська стіна Малювання культових споруд архітектури Близького і Далекого Сходу Ілюстрації культових споруд Індивідуальні малюнки з теми
4. Скульптура – гімн людини Виставка малюнків. Письмова робота з картками Антична скульптура (Мірон, Фідій, Пракситель) Ліплення скульптури Уривки з опер Дж.Верді Підготувати “скульптури” з прикладом античності (пластилін)
5. Виставка “скульптур”. Дискусія на тему “Античні скульптури” Мікеланджело – втілене відчуття форми (“Оплакування Христа”, “Давід”, “Мойсей”, гробниця Медичі). Творчість О.Родена Бесіда на тему “Чому Мікеланджело називають “учнем давніх” і “порушником традицій”? Музичні уривки з опер Дж.Россіні Скласти схему-таблицю “Характерні особливості творчості видатних скульпторів”
6. Образотворче мистецтво Італії: Епоха “титанів” Розгляд таблиць. Парне усне опитування Леонардо да Вінчі. Живопис як одна з форм втілення всеосяжної геніальної натури митця (“Джоконда”, “Тайна вечеря”). Рафаель. Зображення чистоти та чарівності жіночого образу, його зв`язок з природою (“Сікстинська мадонна, Прекрасна садівниця”), єдність благородного і духовного спілкування людей (фреска “Афінська школа”) Перегляд ілюстрацій й порівняння стилів Музика Ніно Рота до фільмів Л.Віконті та Ф.Філліні Підготувати доповідь “Живописці Іспанії
7. Видатні живописці Іспаніі Доповіді “Живописці Іспанії” Ель Греко – поєднання візантійських та готичних традицій у творчості. Д.Веласкес – вершина іспанського живопису 17ст. Перегляд ілюстрацій (письмовий роздум) Ель Греко. Святе сімейство Дібрати ілюстрації до теми “Ф.Гойя, С.Далі”
8. Фронтальне усне опитування. Тести Ф.Гойя – живописець і графік 19 ст., С.Далі – виразник модерністських течій 20 ст. Дискусія на тему “Мої враження від перегляду творів живопису” Ф.Гойя. Автопортрет. Махи на балконі. Портрет родини короля. С.Далі. Христос Сан Хуана де ла Круса передчув громадянські війни в Іспанії Малюнки в стилі сюрреалізму. Підготувати доповіді на тему “Рубенс, Рембрандт”
9. Фламандський і голландський живопис Виставка малюнків. Доповіді про фламандський та голландський живопис Творчість П.Рубенса. Рембрандт – великий голландець. Жанри (побутовий, портретний, біблійний) Створення “живих сценок” за сюжетами картин П.Рубенс. Автопортрет. Полювання на левів. Портрет камеристки. Рембрандт. Святе сімейство. Повернення блудного сина Підготувати кросворд
10. Російський живопис Опитування в парах. Кращий кросворд
(конкурс ) Історичний живопис (І.Рєпін, В.Сурков, В.Васнєцов) Складання оповідань за сюжетом картин Репродукції картин. Уривки творів М.Глінки, П.Чайковського Створення живописних картин (індивідуально)
11. Виставка малюнків Пейзажний живопис. І.Левітан. Портрети В.Сєрова. Геній М.Врубеля Складання оповідань за сюжетом картин Уривки творів М.Римського-Корсакова, М.Мусоргського Дібрати ілюстрації до теми “Китайський живопис”
12. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво Далекого Сходу Демонстрація ілюстрацій. Роздуми. Твори за темою Естетичний феномен китайського живопису. Жанри: портрет, пейзаж, каліграфічне письмо. Порцеляна – гордість китайського мистецтва. Символічне навантаження твору Розробка індивідуальних ескізів малої пластики в китайській стіні Сюй Вей. Квіти і рослини. Фрагмент сувою. Уривки музичних творів Китаю Підготувати малюнки тушшю
13. Декоративно прикладне мистецтво Близького Сходу Виставка малюнків. Опитування в парах Багдадська книжкова мініатюра. Турецьке гончарське мистецтво. Дамаські тканини. Іранське килимарство Малювання фрагменту за східними мотивами (ескіз килима, книжкова мініатюра, тканини) Ілюстрації з гончарними виробами та килимами Створення малюнків в східних мотивах
14. Декоративно-прикладне мистецтво Африки Виставка малюнків Естетика наївного мистецтва. Культові маски та мала пластика. Мистецтво країн Магриба Підготовка проведення конкурсу масок тропічної Африки Дух води. Дерев`яна маска інжо. Нігерія, Лондон, Британський музей. Дерев`яна маска мак онде Мозамбік. Музей Линден Підготовка масок
15. Паркова культура Версаль – зразок Європейського парку. Природні парки Великобританії. Духовне явище японського ландшафтного саду. Філософія ікебан та чайної церемонії Підготовка макету куточку англійського саду (ділянка шкільного подвір`я) Наш Дж. Ридженте, парк у Лондоні, музичний уривок “Бітлз” Підготовка вечора “Чаювання в японському стилі” (робота в групах)
16. Узагальнення знань. Письмова тестова робота

Тема 2. Візуальні мистецтва

1. Європейська музична культура Усне фронтальне опитування Відень – центр європейської музичної культури
(В.-А.Моцарт) Слухання та аналіз музичних творів Моцарта, перегляд ілюстрацій Портрети європейських композиторів, уривки творів Моцарта Підготувати тези до теми, фонозапис “Шедеври світової європейської культури”
2. Музична вікторина. Усне опитування в парах Великі композитори-романтики (Ф.Шопен, Ф.Ліст). Французькі шансоньє Створення проекту сценарію “Віденський вальс” Портрети композиторів та виконавців Підготовка вечора “Віденський вальс”
3. Музична культура Індії і Далекого Сходу Музична вікторина. Фронтальне усне опитування Індійський танець. Значення поз, жестів, позицій рук (мудра), манера, спів. Музики і танець в індійському кінематографі Опанування основними позиціями рук індійського танцю Зображення музичних інструментів: віна, сітар, сарні, табла, відео фрагментів індійських фільмів Підготувати фрагменти танців (у групах)
4. Виконання фрагментів індійського танцю (конкурс груп) Пентатоніка. Китайська опера. Традиційні музичні інструменти Малювання ескізів музичних інструментів, перегляд відео фрагментів Янь Лимбень. Володарі різних династій Підготувати доповіді до теми “Музика Америки”
5. Музичні ритми Америки Види і напрями сучасної популярної музики: блюз, джаз, рок, поп-музика. Видатні музиканти і співаки Спів під карооке. Вивчення фігур латино-американських танців Джазова музика, поп-музика Америки (уривки) Підготовка та проведення вечора “Карнавал в Ріо” з фрагментами лаитино-американських танців

Тема 3. Театральне мистецтво

1. Театральне мистецтво Японії. Японський театр Театр НО: єдність драми, танцю та речитативу. Театр Кабукі Перегляд відео фрагментів опери. Театралізація драматичних творів Сцена театру НО. Маски театру НО: маска молодої жінки, маска старого (дзе) Підготувати доповіді “Італійська опера”
2. Італія – батьківщина оперного мистецтва Доповіді “Італійська опера” Творці оперних шедеврів (Дж.Россіні, Д.Пуччині, Д.Верді). Театр Ла-Скала Перегляд відео фрагментів Дж.Россіні, Дж.Верді. Уривки з опер “Севільський цирульник”, “Отелло” та ін. Підготовка альбомів “Російський балет”
3. Російський балет Перегляд альбомів. Дискусія “В чому краса рос. балету?” Російський балет. Видатні композитори (П.Чайковський, І.Стравінський) Перегляд відео фрагментів. Створення проекту і оформлення В.Сєров .Афіша “Русские сезоны”. М.Плісецька. “Лебедине озеро” Написання міні твору “Мої враження від російського балету”
4. Усне опитування в парах. Читання фрагментів міні-творів Видатні виконавці російського балету (Г.Павлова, В.Ніжинський, Г.Уланова, М.Плісецька) Перегляд фотоматеріалів. Підготовка матеріалів до альбому Портрети відомих балерин Підготувати матеріали до альбомів
5. Узагальнення вивченого матеріалу Письмове тестування Повторення основних питань вивчених тем. Підсумки Повторення матеріалу. Підготовка фотоальбомів

Тема 4. Кіномистецтво

1. Європейський кінематограф Фронтальне опитування Франція – Батьківщина кіно (видатні режисери, автори) Кастинг на ролі в шкільному кіно Фрагменти французьких кінофільмів Підготовка ілюстрацій, фотоматеріалів
2. Дискусія “Чи важко бути актором?” Кіно Італії (режисери, актори) Фото проби на виконання ролей, екранізації італійської літератури Фрагменти кінофільмів Італії, уривки сучасних італійських фільмів Написання сценарію фільму
3. Кіно США Конкурс на кращий сценарій Основні жанри американського кіно “Кіно проби” на виконання ролей. Відео зйомка екранізації твору американської літератури Уривки сучасних американських фільмів Підготувати сценарій фільму
4. Виставка малюнків Мультфільми У.Діснея (29 призів Оскар). Діснейленд Підготовка проекту “Діснейленд в моєму місті” (робота в групах) Ілюстрації до мультфільмів Малювання улюблених персонажів
5. Урок-екскурсія Оформлення виставки малюнків Відвідування регіональних краєзнавчих та художніх музеїв Міні-твір “Мої враження від музеїв”
6. Мистецтво – посередник між культурами Смисл будь-якої культури – її “провідність” щодо інших культур. Зразки взаємопроникнення культур різних національних картин світу Міні-твір “Внесок українських митців в духовну світову культуру” Підготувати схеми, таблиці
7. Дискусія. Усне опитування Україна в сучасному мистецькому світовому просторі Підготовка схем, таблиць Підготовка вечора “Я поважаю інші культури”
8. Письмова тестова робота Узагальнення вивченого матеріалу
9. Залік Підсумковий урок. Підсумок н.р.

Категорія: Інші | Додав: Наталия
Переглядів: 37241 | Завантажень: 9942 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 3.7/12 |
Всього коментарів: 4
24.04.2011 Спам
4. Lucy
Художня культура - відео, аудіо та інші матеріали на сайті: http://lgarmash.narod.ru/

06.03.2011 Спам
3. Ludmila
Художня культура для 9 та 10 класів українських загальноосвітніх закладів (уроки, програми, відео тощо) - АВТОРСЬКІ РОЗРОБКИ НА САЙТІ ЛЮДМИЛИ ГАРМАШ

15.02.2011 Спам
2. Ludmila
Художня культура для 9 та 10 класів українських загальноосвітніх закладів (уроки, програми, відео тощо)

06.09.2010 Спам
1. Светлана
Спасибі!


Категорії каталога

Обр. мистецтво [23]Трудове навчання [17]
Інформатика [87]1-4 класи [74]
ГПД [71]Інші [63]


Copyright KonSerg © 2017