Форма входа

Пошук
Друзі сайта
Інформатика у 12-річній школі
Видавництво «Шкільний світ» Видавництво «Шкільний світ»

Кращі сайти Рунетa
Рейтинг освітніх сайтів
Телепрограми
Пошукові сервери
Пошук однокласників
Світова бібліотека
МОН України
Сервіси для сайта
Інформери
Довідка фірм і сайтів України
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Міні-чат
200
Опитування
Сказати
Всього відповідей: 2173



Середа, 16.08.2017, 21:12
Головна » Файли » Для зареєстрованих » Методика

Види і форми навчання

[ (20.7Kb) ]
21.02.2010, 21:46
… … …
Будь-яка діяльність складається з трьох частин:
1. Мотиваційної
2. Виконавчої
3. Оцінно-рефлексивної

Відсутність першої частини перетворює діяльність у хаотичне скупчення окремих дій без ясної й усвідомленої мети, коли людина не бачить особистісного змісту в чинених діях, не сприймає їх як значимі, важливі, необхідні для себе. Відсутність же третьої частини також приводить до втрати мети діяльності, оскільки в людини не сформована при цьому здатність оцінити своє поетапне просування до бажаного результату, можливість його досягнення, перспективи і наслідки свого поводження надалі. Успішність діяльності, можливість її коректувати, розвиток своїх творчих здібностей і самовдосконалення в цілому стають дуже важкими при відсутності чи невисокому рівні сформованості рефлексії.
… … …
Категорія: Методика | Додав: konserg
Переглядів: 1232 | Завантажень: 509 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Категорії каталога

Різне [380]Інформатика [173]
Виховна робота [186]Обр. мистецтво [125]
Методика [283]Труд. навчання [90]
Охорона праці [107]Програми для ПК [3]
Музика [117]Сценарії [132]
1-4 класи [127]Робота з батьками [9]


Copyright KonSerg © 2017